Dear all,
My name is Else and I am the mother of a son who is born in 2002 in China, Kunming. He was adopted in 2005 and lives now in the Netherlands.
His Chinese name is Xiao Long. His wish is to find his birthparents and tell them he is happy and doing well.
At the end of April we will visit Kunming. While we are there we would like to reach out to his birthparents. Maybe it would be possible to find a reporter who is willing to write an article about him.
Could anyone suggest how we could find a reporter? Which newspaper would be best to approach? I would really appreciate your help in this!
Greetings,
Else
You really want to involve the press?
The press here make Rupert Murdoch look like a cuddly puppy, that just wants his belly rubbed.
Lynn (linnlymt apestaart gmail punt com) is een reporter voor Inkunming. Die wil misschien wel iets geschreven hebben. Succes met de zoektocht, maar er zijn wel heel veel Chinezen.
Hallo else
Ik ben Joost Meester.Ik woon al 4 jaar in Kunming.Als je wilt kan ik je in contact brengen met de local tv .
Hallo Joost,
Dat zou ik heel graag willen! Het is voor mijn zoon en mij heel belangrijk om een poging te wagen om zijn ouders te vinden. Ik wil heel graag zijn moeder laten weten dat het zo goed gaat met haar zoon.
Zal ik je mijn privé emailadres geven? Zet ik dat dan op dit forum zoals hierboven bij bluppfisk?
Alvast heel erg bedankt dat je meedenkt!
Groetjes,
Else
Else mijn email is moondogkunming@hotmail.com.ik ben begin April in Nederland,woon je in noordholland?
Hoi,
Ik woon in Zuid-Holland, maar dat maakt niet zoveel uit. Ik kan makkelijk naar NH rijden met de kinderen en er verder een gezellig dagje uit van maken. Of ik vraag of m'n vriendin in A'dam even op ze past.
Zou je contact ook eventueel iemand weten bij de krant? Of weet jij welke krant in Kunming door de plaatselijke bevolking veel gelezen wordt?
Groetjes, Else